برترین 10 Websites برای جستجوی افزایش فالوور اینستاگرام
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 

اول از همه به شما پیشنهاد می کنیم برای خرید فالوور اینستاگرام، به پلتفرم مطمئن خدمات اینستاگرام مای ممبر مراجعه کنید. پس با خیال راحت و می توانید از وب سایت مای ممبر فالوورهای مورد نیاز پیج خود را خریداری کنید. در پست های جدید خود ، اگر ویدئو است ، در آخر ویدئو از کاربران درخواست لایک و کامنت کنید یا اگر پست تصاویر منتشر کرده اید ، در آخرین اسلاید تصویری با متن درخواست لایک و کامنت منتشر کنید. از جملات کوتاه، ساده و بی تکلف برای متن استفاده کنید. تمامی سفارشات به صورت خودکار و آنی پس از پرداخت انجام میشود و شما میتوانید با انتخاب سرویس ارزان قیمت آنی بودن سفارش را امتحان کنید. اگر قبلاً از ربات های رایگان برای حذف فالوورهای فیک و جعلی و روح استفاده کرده باشید، احتمالا با قطع شدن عملیات خودکار حذف مواجه شده اید. یکی دیگر از خدمات ناب فالوور که برای راحتی کاربران خود طراحی کرده سیستم خرید فالوور اینستاگرام به همراه اینستاگرام دانلودر می باشد در این سرویس شما به راحتی با وارد کردن ایدی اینستاگرام خود یا دیگران می توانید تمام پست های آن پروفایل را مشاهده کرده برای هر پست عملیات خرید لایک یا خرید بازدید یا سایر سرویس های موجود در ناب فالوور را انجام دهید. نداشتن پست در صفحه: اغلب کاربران عادی که علاقه ای به فعالیت و انتشار محتوا در اینستاگرام ندارند، حداقل یک پست در صفحه ی خود دارند.

Cyberpunk Environment Megapack -Unreal Engine and FBX- این صفحه ها توسط هیچ کاربری استفاده نمی شوند. فالوور اینستاگرام همان تعداد افرادی است که پیج را دنبال میکنند ، هر چه میزان این فالوورها بیشتر باشند نشان دهنده این است که افراد بیشتری مایل به دیدن پیج هستند ، اگر به پیج یک فرد سلیبریتی بروید قطعا مشاهده میکنید که هزاران یا میلیون ها نفر آن را دنبال میکنند ، در اینجا میتوان فهمید که هرچه تعداد فالوورها بیشتر باشد یک حساب کاربری اینستاگرام از اعتبار بیشتری برخوردار است. فرقی ندارد که در اینستاگرام تازه وارد باشید و یا مدت زمان طولانی مشغول به فعالیت باشید در هر صورت خرید فالوور بدون ریزش میتواند به کسب و کار یا صفحه اینستاگرامی شما کمک زیادی کند. با این روش ها بصورت ارام و پیوسته به پیج یا صفحه ی خود رونق می بخشید. اگر میخواهید در کسب و کار خود موفق باشید و همزمان نیز در اینستاگرام فعالیت میکنید، بناچار باید یک تقویم محتوایی خوب طراحی کنید. سایت هایپرفالو، با فروش تضمینی فالوور، لایک و بازدید اینستاگرام، همچنان در این زمینه به فعالیت خود ادامه میدهد و عامل افزایش رشد و بازخورد پیجهای اینستاگرامی است. متاسفانه بسیاری از سایت ها فالوورهای بی کیفیت و ریزش دار را با قیمت های بسیار بالاتر به افراد میدهند که اینجا نقش شما به عنوان خریدار پررنگ تر میشود زیرا باید چشمان خود را برای خرید بسیار زیاد باز کنید. سوال بسیار مهم برای افرادی که قصد کسب درآمد از اینستاگرام را دارند! علاوه بر این، توصیه میکنیم از خدمات Buzzoid استفاده کنید، زیرا آنها نه تنها بستههای متنوعی را ارائه میدهند، بلکه به ارائه خدمات با کیفیت بالا و ارائه خدمات عالی به مشتریان شهرت دارند. ایده مسابقه آنلاین در اینستاگرام یکی از بهترین روش های افزایش فالوور واقعی، برند سازی و افزایش نرخ تعامل پیج اینستاگرام می باشد طراحی مسابقه اینستاگرامی و نحوه قرعه کشی در اینستاگرام باید اصولی و درست انجام شود تا علاوه بر بازخورد مناسب، سبب اعتماد سازی بیشتر کسب و کار شما بین فالووها شود.

از این رو، بهتر از سایر رقبا میتوانید با در نظر گرفتن نیازهای مخاطبان پیج، علاوه بر برنامه ریزی برای آینده، به تغییر روند کنونی فعالیتهای خود نیز بپردازید. گستره زیادی از مطالب وجود دارد که می خواهید در اینستاگرام خود پست بگذارید. سوال یا مشکل خود را نوشته و برای ما ارسال کنید (دقت کنید که اگر مشکلی در سفارش وجود دارد کد پیگیری را حتما ارسال کنید). اگر تمایل به راه اندازی کسب و کار اینترنتی در اینستاگرام هستید و یا به تازگی راه خود را آغاز کرده اید، برای سریع تر شدن روند پیشرفت و رسیدن به هدف نهایی خود می توانید از سایت کمک بگیرید. ادمین شدن در اینستاگرام یک از ساده ترین راه های کسب درآمد با گوشی هستش و میتونه خیلی سریع شما رو به درآمد ماهانه 7 الی 15 میلیون تومان برسونه. طوری که در نگاه اول کاربران تان مجذوب پروفایل شما شوند و تمایل پیدا کنند تا شما را سریع تر دنبال کنند. با همه این تفاسیر برخی از فروشگاهها اقدام به ارائه محصولاتی بیکیفیت و با قیمتی بالا میکنند و قیمت بالای سرویسهای آنها هیچ توجیهی ندارد، گت وایرال همیشه تلاش کرده است تا بهترین کیفیت و قیمت را در سرویسهای خود داشته باشد تا در نهایت به هدف نهایی خود یعنی رضایت کاربران برسد. بهتر است که قبل از خرید همهی جوانب آن را بررسی کنید و سپس اقدام به خرید پیج اینستاگرام نمایید. در نهایت پیشنهاد ما این است که وارد سایت ما شده و خدماتی که ذکر شد را مشاهده نمایید تا در صورت نیاز بتوانید نسبت به داشتن آنها اقدام نمایید.

اولین اقدام برای تولید محتوای اینستاگرام ایجاد یک موضوع مناسب برای محتواست؛ شما میتوانید با راههای گوناگونی یک موضوع درخور توجه و جذاب را پیدا کنید. طبق معمول برخی از امکانات جذاب این وب­سایت پولی هستند. متاسفانه بسیاری از امکانات کاربردی این برنامه دلاری هستند. اگر یک هدف منحصر به فرد و کاربردی برای تولید محتوای اینستاگرامی برای خود داشته باشید که این هدف مطابق خواسته و سلیقه کاربران باشد، تولید محتوای شما کاربردیتر و مفیدتر واقع خواهد شد. هدف ما از نوشتن این مقاله این است تا به شما روشهایی را یاد دهیم که در هنگام ساخت پیج تبلیغاتی در اینستاگرام برای شما بسیار کاربردی خواهند بود. بازار/ استفاده از شبکههای اجتماعی به عنوان یک ابزار برای ارتقاء کسب و کارها و ارتباط با دیگران، در دنیای امروز بسیار مهم است. چگونه با فالوورهای اینستاگرام در ارتباط داشته باشیم؟ شما می توانید در مورد معایب خرید فالوور فیک بیشتر بخوانید. اما چگونه می توان بهترین نتیجه را از خرید فالوور اینستاگرام بگیریم؟ روش دیگری که میتواند در کوتاهترین زمان و با کمترین هزینه بهترین نتیجه را در پی داشته باشد، خرید فالوور فیک و ارزان است. اگر ویترین مغازه شما جذابیت بالایی نداشته باشد، مشتریان نیز رغبتی برای ورود به فروشگاه ندارند حتی اگر محصولتان بهترین کیفیت بازار را داشته باشد! به عبارت دیگر، ورود هر یک از پستها به اکسپلور نیز به منزله افزایش فالوور و رشد بیشتر پیج خواهد بود. هر چند در این روش ها هم احتمال جذب فالوور غیر فعال هم هست. استفاده از تبلیغات بسیار تاثیر مثبتی دارد و شما خیلی راحت می توانید مخاطبان هدف تان را جذب کنید. اما در بای فالوور این مقدار بسیار کمتر از این عدد است. دانلود کامنت های اینستاگرام در اکسل و انتخاب برنده با نرم افزار قرعه کشی آنلاین سایت مارکتینگ 98 هیجان مسابقه اینستاگرامی را چندین برابر می کند برای دانلود کامنت ها کافیه وارد برنامه قرعه کشی شده و لینک پست مورد نظر کپی کرده و برای ما ارسال نمایید در زیر نمونه فایل خروجی اکسل از کامنت ها اینستاگرام جهت بررسی قرار داده شده است توجه کنید که این فایل برای مسابقه شما نیست و تنها یک نمونه است.

در واقع شما با پرداخت هزینه، میتوانید تعداد معینی فالوور دریافت نمایید. اما در مورد فالوورهای فیک و جعلی ساختگی و غیرواقعی بودن حساب کاملاً مشخص است. همیشه یک پیشنهاد ویژه و رد نشدنی نیاز است تا به دعوت به اقدام شما پاسخ صحیح بدهند. از این رو سعی کنید فالوورهای واقعی خریداری کرده و قبل از خرید فالوور از آن مطمئن شوید و سپس اقدام کنید ولی بهتر است که تمام تلاش خود را بکنید تا خودتان فالوور جذب کنید و پیج خود را گسترش دهید. به یاد داشته باشید، دلیل خرید فالوور واقعی و فعال اینستاگرام ، در وهله اول این است که شما می خواهید آنها را با محتوای خود درگیر کنید تا بتوانید دید و آگاهی بیشتری را برای برند خود بدست آورید. بهتر است قبل از خرید هر پیجی در اینستاگرام این را مد نظر داشته باشید که این کار قانونی نیست و در واقع در اینستاگرام هیچ تعرفه ای برای خرید و فروش وجود ندارد و شما این کار را تنها با ریسک خودتان انجام داده اید . شما باید پیش از هر چیزی بدانید که چرا میخواهید در اینستاگرام حضور داشته باشید و فالوورهای خود را افزایش دهید؟ چرا برای توسعه کسب و کار خود به اینستاگرام نیاز دارید؟

اگر کسب و کار کوچکی دارید که میخواهید بیشتر دیده شوید و همچنین فالوورهای بیشتری را نیز جذب کنید، میتوانید از این استراتژی استفاده کنید. باید بیشتر دیده شویم و هدفمند محصولات و ارزش های شرکت و کسب و کارمان را نمایش دهیم. چند هشتگ به عنوان اضافه کنید و صدای محبوبی را انتخاب کنید که مردم از گوش دادن به آن لذت ببرند. استفاده کردن از این هشتگ ها باعث می شود تا شما بتوانید بازدید های خوب و هدفمندی را بدست بیاورید و احتمال اینکه در تاپ ترین پست های آن هشتگ نیز قرار بگیرید بسیار بالا است. اما همانطور که میدانید، انتخاب یک سرویس خرید فالوور مطمئن و معتبر بسیار اهمیت دارد. 3. امکانات و ظاهر مناسب سایت : دقت کنید سایت هایی که فروش بالایی دارند و اعتبار دار هستند از طراحی زیبا و امکانات فنی خوبی برخوردار هستند ، فرض کنید شما برای خرید یک بسته سوسیس وارد یک مغازه کثیف میشود در این صورت است که میتوانید متوجه شوید که سویس های مغازه ممکن است کیفیت نداشته باشد ، اما در مقابل اگر از یک فروشگاه معتبر سوسیس بخرید مطمئن خواهید بود که محصول شما مشکلی ندارد. 1. بررسی اعتبار سایت : برای خرید فالوور پیشنهاد ما در اولین قدم خرید از سایت های اینترنتی معتبر است ، از آنجایی که امکان فیلتر کردن سایتها در ایران وجود دارد در صورتی که سایتی کلاه برداری باشد امکان اینکه فیلتر شود وجود دارد ولی این امکان در برنامه های موبایلی وجود ندارد. حتما دقت کنید سایت دارای نماد اینماد ، ساماندهی و گواهی ssl باشد ، سایتی که گواهی ssl ندارد از اعتبار بسیار پایینی برخوردار است.

پس دقت کنید که سایتی که از آن فالوور خریداری میکنید باید حتما از بخش پشتیبانی قوی و 24 ساعته برخوردار باشد. یعنی بایستی سعی کنید با استفاده از نوشتن یک متن جذاب به پیجی که قرار است منشن کنید، اعتبار بدهید تا آن پیج در ازای تشکر از شما، استوری شما را ادد استوری کند. ۱۱-استوری و لایو جذاب و مفید بگذارید. اگر خیلی وقت است که فالوور خریداری کرده اید یا احساس می کنید آمار پست و استوری ها کم شده است، لایو برگزار کنید! برای این کار، میتوانید پیش از لایو گرفتن، وارد تنظیمات استوری شوید و گزینهی Hide story را انتخاب و سپس، تمامی کسانی را که میخواهید لایو شما را نبینند، به این تنظیمات استوری، اضافه کنید. آن را انتخاب کنید. متن مسابقه اینستاگرامی و کپشن پست جایزه دار باید جذاب و با توجه به نوع مسابقه آنلاین انتخاب شود مثلا نمونه متن مسابقه برای افزایش فالوور با متن مسابقه تگ یا مسابقه هشتگ و مسابقه عکس متفاوت است انواع نمونه متن مسابقه اینستاگرامی را مشاهده کنید و بهترین آن را با توجه به نوع هدف و مسابقه خود انتخاب کنید. موقعیت جغرافیایی دهلران نحوه سفارش و خرید فالوور در کوهدشت پروفایل خود را جذاب کنید چرا به افراد معروف در اینستاگرام تیک آبی داده شده است ؟ بنابراین به این موضوع توجه داشته باشید و سعی کنید که پستهای اینستاگرام خود را در زمانبندیهای مناسبی اشتراکگذاری کنید. برای طراحی یک تقویم محتوایی عالی باید تمام جوانب کار را درنظر داشته باشید و برنامه ریزی خود را براساس هدف اصلی پیج انجام دهید. به عنوان مثال خرید ۱۰ k فالوور تعداد زیادی است که هریک هزینه مربوط به خود را دارد.

خرید فالوور به تنهایی کافی نیست! اینستاگرام در بسیاری از موارد قادر به شناسایی آنها نیست. زیرا بسیاری از صفحات محبوب در اینستاگرام و همچنین صفحات ناشناخته از این روش استفاده می کنند. در واقع ترفندهای فراوانی برای دستیابی به این خواسته وجود دارد که شاید با برخی از آنها آشنا باشید. همچنین اگر در میان بستههای ما تعدادی که مد نظر شما است، وجود ندارد. هدف ما ارائه سرویسها با پایینترین قیمت با کمترین سود به شما عزیزان ارائه میشود ، مطمئنا این قیمتهای استثنایی با کیفیت فوق العاده شما را شگفت زده خواهد کرد. اما فالوور واقعی و فعال اینستاگرام برای کشور ایران هستند و قیمت بیشتری دارند. خرید فالوور در شهرهای ایران خرید فالوور در کوهدشت به چه صورت است ؟ 1. استفاده از ربات های اینستاگرام: در این روش شما با خرید یک ربات که در واقع یک نرم افزار می باشد و نصب آن بر روی دستگاه خود به صورت اتوماتیک شروع به فالو کردن کاربران از پیج های مختلف می کنید. بهترین پست خود را انتخاب کنید و گزینه pin را انتخاب کنید تا آن پست در بالاترین پست ها نمایش دهد. وقتی شما پست هایشان را لایک می کنید و در مورد آن ها نظر می دهید، افراد اعلان هایی دریافت می کنند این موجب می شود برای لحظه ای هم که شده به صفحه شما مراجعه کنند. شما می توانید تا 30 هشتگ را در یک پست اینستاگرام قرار دهید، اما هشتگ ها اغلب بر اساس کیفیت انتخاب می شوند. در مقابل فالوورهای واقعی، فالوورهای فیک قرار گرفته اند که نه تنها هیچ ارزشی ندارند بلکه میتوانند باعث شوند که اینستاگرام بابت اضافه شدن آنها به پیج شما را جریمه کنند.

درنهایت، توجه داشته باشید که برای افزایش فالوور توییتر، نهتنها باید از استراتژی مشخصی پیروی کنید، بلکه باید توجه داشته باشید که این روند میتواند زمانبر باشد و اینگونه نیست که با یک روز فعالیت بتوانید فالوئر جدید در توییتر به دست آورید. مثلاً اگر شما پیجی را بخرید که موضوع آن، با فعالیت شما یکسان است و نیازی نباشد که موضوع آن را تغییر دهید و همچنین آمار پیج، خوب باشد و نرخ تعامل نسبتاً خوبی هم داشته باشد، در این حالت میتوان گفت که خرید پیج، کاملاً مناسب است و مشکل چندانی وجود ندارد. کاربر ایرانی میتواند با شما و دیگر کاربران در تعامل باشد، از برند شما برای دوستان خود تعریف کند و مشتریان شما را گسترش دهد. اگر تا به حال به فکر راهاندازی کسب و کار اینستاگرامی خود افتاده باشید، مطمئناً یکی از چالشهایی که با آن روبرو بودهاید، پیشرفت پیج و افزایش فالوور بوده است. تحلیل رفتار کاربران از آن دسته فاکتورهایی است که باعث رشد پیج و افزایش کیفیت کارتان میشود. این اپلیکیشن یکی از بهترین گزینهها برای پیدا کردن کاربران غیرفعال اینستاگرام است. جذب فالوور از طریق اپلیکیشن و تبلیغات انجام می گیرد. با توجه به افزایش اهمیت فالوور و لایک در اینستاگرام روزانه شاهد آن هستیم که افراد برای جذب و افزایش فالوور و لایک بیشتر چه کارهایی که نمی کنند.

مورد مهمی که در انتها باید به آن اشاره کنیم، کپشن نویسی است. تأثیر داشتن فالوورهای زیاد در اینستاگرام در موفقیت کسب و کارهای اینستاگرامی غیر قابل انکار است. احتمالاً تا به حال برای افزایش فالوورهای اکانت اینستاگرامی خود اقدامات مختلفی را آزمودهاید، مثلاً استفاده از هشتگهای پرطرفدار، انجام رویدادها و مسابقات، اشتراکگذاری محتوای جذاب و باارزش و … داشتن دنبالکنندۀ بالا در اینستاگرام برای خیلی از ما جذاب است. از سال ۲۰۱۰، ناب فالوور به عنوان بهترین محل برای خرید فالوور اینستاگرام شناخته میشود و ما به افتخار میآوریم که در این سالها به بیش از هزاران کاربر کمک کردهایم تا به موفقیتهایشان در اینستاگرام دست پیدا کنند. سلام دوستان عزیز در این مقاله میخواهیم راجعبه بهترین تکنیک ها و روش های افزایش فالوور واقعی اینستاگرام ، بدون هیچ هزینه ای در سال 2020 صحبت کنیم و به سوال چگونه فالوور اینستاگرام را افزایش دهیم؟ یکی از سوالات مهمی که ذهن خیلی از دوستان را درگیر کرده است اینه که آیا فالوور واقعی لایک زن است یا فیک؟ همانطور که میدانید هرچقدر ارزش یک جایزه بیشتر باشد، تعداد افراد بیشتری در مسابقه شرکت کرده و آن را به دوستان و آشنایان خودشان پیشنهاد میکنند. با پیگیری جدی تر اینستاگرام، اعلام شد که اگر یک حساب کاربری، فالوئرهای جعلی زیادی داشته باشد، ممکن است از این پلتفرم حذف شود. در آپدیت جدید اینستاگرام ، امکانی به پیج شما داده شده است می توانید بهترین پست خود را(پر بازدید ترین یا پر لایک ترین ) در بالای لیست پست های پیج خود ، پین کنید ! برگذاری تعداد مسابقات و موضوع آن، کاملا بستگی به بودجه و البته میزان خلاقیت شما دارد، پس هیچ وقت خود را محدود به برگذاری مسابقه در یک موضوع خاص نکنید. مسابقات اینستاگرامی و پست جایزه دار اینستاگرام که به مسابقه بزرگ مشهور هستند اکثرا توسط شرکت ها و بانک ها برگزار میشوند و جایزه بزرگ مثل آیفون پرو 13 یا قرعه کشی خودرو همراه است در ادامه چند مسابقه بزرگ را با هم بررسی می کنیم.

آیا هدف شما از برگزاری مسابقه اینستاگرامی افزایش فالوور است یا برند سازی محصول تان؟ به تعداد دفعاتی که پیج اینستاگرامی شما توسط کاربران این شبکه اجتماعی دیده میشود، ویو یا بازدید میگویند؛ اما چرا باید به دنبال راهکارهایی برای افزایش ویو اینستاگرام باشید؟ به راحتی میتوانید از این ویژگی برای افزایش فالوور اینستاگرام استفاده کنید؛ چرا که باعث زیاد شدن رقابت بین مخاطبان برای دیده شدن و افزایش تعامل با شما خواهد شد. برای خرید فالوور واقعی و فعال اینستاگرام نکات بسیار زیادی وجود دارد، تا شما بتوانید به مخاطبان واقعی و مشتریان هدف خود دست یابید. اگر چرخی در اینترنت برای خرید فالوور داشته باشید با انواع قیمت های مختلف فالوور مواجه میشوید که بسیاری از آنها غیرواقعی و گران هستند و حتی برخی به طور مشکوکی بسیار ارزان هستند. ما ارائه دهنده خدمات پیشرو در بسته های اینستاگرام هستیم ، ما فالوورهای با کیفیت را از حساب های واقعی اینستاگرام با قیمت پایین در مقایسه با رقبای ارائه می دهیم با خرید لایک اینستاگرام از ما از بهترین کیفیت لایک های موجود برخوردار خواهید شد. شما به راحتی می توانید از تنوع محصولات ما استفاده کنید. میخواهید به راحتی تعداد فالوورهای اینستاگرام خود را افزایش دهید؟ پس از آن که این موضوع را مشخص کردید، کافی است از طریق سایت سون فالوور بسته موردنظر خود را انتخاب کنید. تعدادی از مخاطبین با تهیهی محصول موردنظر خود از صفحهی فروشگاه مربوطه خارج می شوند.

وقتی در استوری خود به یک پیجی اشاره می کنید، اگر محتوای شما مناسب باعلایق و یا مرتبط با حوزه فعالیت آن پیج باشد و بتوانید با استفاده از کلمات احساسات را تحت تأثیر قرار دهید، مطمئن باشید که بازخورد مثبتی دریافت خواهید کرد. به همین ترتیب، در این پست به بررسی دقیقتر خدمات ارائه شده، نحوه عملکرد “ناب فالوور”، مزایا و معایب خرید فالوور اینستاگرام و همچنین نکاتی که در انتخاب سرویس خرید فالوور باید مد نظر قرار دهید، خواهیم پرداخت. بهترین کیفیت و ارزانترین قیمت خرید فالوور اینستاگرام را با “ناب فالوور” تجربه کنید. همچنین برای اطلاع از قیمت ها و انتخاب ارزانترین سرویس برای خرید فالوور ایرانی واقعی می توانید از چندین خدمات دهنده قیمت بگیرد و سپس بهترین و قیمت مناسب ترین آنها را انتخاب کنید. نهیمن نفر از لیست بالاترین فالوور ایرانی در اینستاگرام، سحر قریشی بازیگر زن ایرانی است. این بازیگر مشهور ایرانی سالهای زیادی است که مهاجرت کرده و جوایز بسیاری در رشته بازیگری به دست آورده است. حتی ممکن است خودتان سعی کرده باشید به طور دستی فالوورهای فیک و جعلی را پاک کنید و در اینستاگرام اکشن بلاک شده باشید. در ادامه ی این مقاله روش­های مختلف برای انجام این کار با استفاده از برنامه ها، سایت ها و به صورت دستی را به شما آموزش خواهیم داد. آموزش افزایش فالوور اینستاگرام · آی دی پیج : مهمترین موردی که از شما خواسته میشود آی دی پیجی است که قصد دارید فالوورها را روی آن اعمال کنید ، حتما نام کاربری پیج را بدون @ وارد کنید ، در ادامه چگونگی پیدا کردن آی دی پیج را آموزش خواهیم داد. برای حذف کردن دسته جمعی فالوورهای فیک با استفاده از ربات اینبو، کافیست بعد از اینکه بسته ی مورد نظرتان را انتخاب کردید، اپلیکیشن اینبو را نصب کنید و قابلیت مد نظر را در آن فعال کنید.





:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : tarANEH
ت : جمعه 7 مهر 1402
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی